Monday, May 19, 2014

Ya atau tidak Pheromone mampu bantu memikat wanita?


Pheromones Boleh Bantu Anda Memikat Wanita?
Pheromones adalah bahan kimia yang dirembeskan bersama-sama peluh kita (dan cecair badan yang lain) yang dipercayai untuk melepaskan neurotransmitter yang secara langsung mempengaruhi tingkah laku wanita seperti mencetuskan minat seksual. Para saintis telah berhipotesis bahawa pheromones ini adalah tarikan seksual semula jadi yang mempunyai pengaruh yang kuat ke atas tabiat seks manusia. Malah, beberapa kajian menunjukkan bahawa purata lelaki yang menghasilkan pheromone lebih tinggi mempunyai kejayaan yang lebih besar dalam memikat wanita.
Ingin mendapat kelebihan itu?
Malangnya, tidak semua lelaki menghasilkan jumlah pheromones yang sama dan selalunya dengan rutin seharian dengan mandi dan penggunaan pewangi alkohol atau cologne selepas mencukur boleh mengurangkan atau menghapuskan bau pheromone dari badan anda. Syukurlah, pheromones sintetik Pheromances yang dihasilkan di makmal boleh memberi manfaat yang sama , membolehkan anda mendapat kelebihan yang tidak adil dalam memikat wanita.

Di mana saya boleh mendapatkan pheromones?
Kedaipheromone.com menawarkan produk pheromone yang dinamakan Pheromances 50x kali kuasa pheromones yang boleh membantu membuat wanita lebih tertarik kepada anda.
anda boleh ke PHEROMANCES PHEROMONE untuk maklumat lanjut.
admin Web Developer

No comments :

Post a Comment